Si Comel Ikut Naik Motor Santai Lepak Di Bahu, “Innocent Nya Kucing Tu Weh”

Haiwan seperti kucing sememangnya cukup sesuai untuk dipelihara. Bukan sahaja kerana fizikalnya gebu dan comel, malah terdapat ciri lain yang membuatkan peminat haiwan suka untuk memelihara kucing.

Antaranya adalah kucing seakan faham dengan apa yang dikatakan manusia, makanannya ringkas dan ia juga adalah spesis haiwan tak banyak ragamnya. Bagaimanapun, baru-baru ini satu video yang memaparkan seorang penunggang motosikal sedang membawa kenderaan dua roda itu di jalan raya.

Screenshot at Oct 11 15-26-41

Namun apa yang mencuri perhatian ramai adalah di bahu lelaki itu ada seekor kucing. Si comel ikut naik motor ini boleh bertenang lepak atas bahu penunggang motosikal biarpun sedang bergerak. Berikut adalah perkongsian rakaman si comel ikut naik motor ini:

Boleh pula haiwan ini duduk bertenang atas bahu walaupun kenderaan dua roda itu sedang bergerak. Perkongsian rakaman yang dimuat naik oleh pengguna TikTok aylakahar_ ini telah meraih lebih 349 ribu tontonan dan 54 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai rakaman ini di ruangan komen seperti berikut:

“Amboi2 siap ditepuk2 lagi ya kan tido susah nanti terbaik lah abang motor suka kucing”

si comel naik motor 4

“Untung la bang bawak kucing elok macam tu…Kucing aku masuk kereta baru gerak berapa tiang ja da kencing kat aku”

si comel naik motor 3

“Weh. Camne dia buat. Kalau kucing aku dah melompat turun bawah”

si comel naik motor 2

“Aku punya kucing jangan harap la. Letak dalam raga tau tau dah melompat tah ke mana”

si comel naik motor 1

Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

Sumber: Hcl 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *